Гарантія

Умови експлуатації


1. Матрац повинен знаходитись у горизонтальному положенні на рівній жорсткій поверхні.

2. Ручки на матраці, якщо вони є, можна використовувати тільки для зміни положення матраца у горизонтальній поверхні.

3. Переносити матрац за ручки ЗАБОРОНЕНО.

4. Для моделей з ефектом «Зима - Літо» необхідно слідкувати, щоб матрац знаходився відповідною стороною вгору, в залежності від сезону.

5. Не допускайте потрапляння на матрац води та реактивних речовин, не розміщуйте матрац біля нагрівальних приладів або відкритого вогню.

6. Не згинайте та ніяким чином не деформуйте матрац.

7. Не стрибайте на матраці. Він не призначений для експлуатації з надмірно посиленим навантаженням. Не дозволяйте дітям стрибати на матраці, це може призвести до псування внутрішньої конструкції.

8. Не рекомендується робити вологе чищення матраца, а також прання самого матраца.

9. Рекомендується використовувати гігієнічний наматрацник, щоб запобігти забрудненню поверхні матраца.

10. Проводьте сухе чищення матраца за допомогою пилотягу. Водорозчинні плями можна видалити спеціальним засобом для чищення м’яких меблів.


Як розпакувати матрац у вакуумному пакуванні.


1. Покладіть вакуумний матрац на підготовлене спальне місце або на будь-яку іншу рівну поверхню.

2. Обережно розпакуйте пакування без використання гострих предметів, щоб запобігти пошкодженню чохла матраца.

3. Через декілька хвилин матрац отримає необхідну форму, а через 5-7 годин такий матрац буде повністю готовий до експлуатації. Увага! Скрутити матрац назад у домашніх умовах неможливо.


Умови гарантійного обслуговування.


1. Гарантійне обслуговування здійснюється лише при наявності чека і заповненого гарантійного талона, в якому вказано назву продукту, модель, дату виготовлення, термін гарантійного обслуговування.

2. Гарантійне обслуговування здійснюється згідно з умовами та строками, згідно з законом України «Про захист прав споживачів».

3. Виріб знімається з гарантійного обслуговування в наступних випадках:

• Відсутність гарантійного талона або зміни/доповнення в гарантійному талоні сторонніми особами.

• Наявність пошкоджень, які виникли в разі неправильного транспортування виробу покупцем, або через порушення умов експлуатації виробу покупцем.

• Наявність слідів стороннього втручання або ремонту, що був здійснений неуповноваженими особами.

• Невідповідність характеристик виробу, записаним в гарантійному талоні.

4. Гарантія не поширюється на наступне:

• Пошкодження виробу, яке виникло в результаті обставин непереборної сили.

• Наявність будь-яких забруднень на чохлі виробу.

• Наявність всередині виробу сторонніх субстанцій.

• Механічні пошкодження.

• Матрац використовується на поверхні, яка не відповідає умовам гарантії або має виражені пошкодження.

• Пошкодження або деформація, які виникли в результаті згинання матраца при його транспортуванні.

• Вподобання за комфортом або жорсткістю матраца.

5. Виробник несе відповідальність перед споживачем тільки при наявності вини виробника.

6. Товар відповідає ГОСТу 19917: 2016.

7. Гарантійний термін — 18 місяців. Гарантійний термін починає діяти зо дня покупки, зазначеному в чеку. Зберігайте гарантійний талон, чек про покупку до закінчення гарантійного терміну.

8. Протягом гарантійного терміну виробник за власний рахунок зобов'язаний усунути всі дефекти, які виникли з його вини.

9. Загальний строк служби залежить від навантаження на матрац, яке не повинне перевищувати рекомендовані значення.


У разі виникнення претензій на виробничий дефект, клієнт повинен звернутись у відділ гарантійного обслуговування за номером телефону: +38(050)-302-11-20.

Час роботи гарантійного відділу з 9:00 до 18:00, СБ та НД — вихідні.



Всі статті